رادیو منا

آشتی با زمین

رادیو منا

آشتی با زمین

کمد من (My Closet )

 

  

 

دوست داشتید کدوم یکی کمد شما بود؟  

 شاید براتون خنده دار باشه اما حتی چیدمان لباسهامون هم روی کره زمین تاثیر میذاره. چه از نگاه تعادل انرژی های پیرامون ما و چه از نظر اینکه وقتی کمد شما سمت راستی باشه دیگه لازم نیست لباسها رو قبل از پوشیدن دوباره اتو کنید و از برق استفاده کنید. اینجوری هم لذت بصری می برید از دیدن کمدتون هم رد پای کربنی شما کوچکتر می مونه. سبز زیستن یعنی همین. 

Which one you prefer  

It seems funny but even your closet has effects on the Earth . If the right closet is yours you don't need to iron your cloths again and smaller Carbon footprint.Go green in your day life

نظرات 5 + ارسال نظر
آرزو سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:37 ب.ظ

یعنی کمد کثیفه مال کی می تونه باشه .
گاهی وقتا مامانا تهدید میکنند که اگه اتاقتو تمیز نکنی ازش عکس میگیریم و می فرستیم تلویزیون . مثل اینکه مامانش به تهدیده عمل کرده

واقعا یعنی مال کی میتونه باشه؟؟؟؟؟؟

از این به بعد توی این رادیو اسم بچه هایی که کمداشونو مرتب کنن رو می خونیم و براشون کف می زنیم

بهشب سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:13 ب.ظ http://behshab.blogsky.com/

من کتابخونه نا مرتبی دارم به طوری که مادر همیشه از دست من عصبی،می خواستم بدونم که آیا برای محیط زیست مضر هستم یا خیر؟واقعا وقت نمی کنم مرتبش کنم و وقتی مرتبش می کنم چند روز بعد روز از نو روزی از نو

اینجا رو ببین که چطوری از همه ی فضا برای نگهداری کتاباشون استفاده کردن ... اما تو چی؟
http://s1.picofile.com/file/6505099594/book.jpg

kiyOOsk سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:49 ب.ظ http://kiyoosk.blogsky.com

چپ :)

به چپپپپپپپپپپپپپپپپپپ چپ

گربه ایتالیایی پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:28 ب.ظ http://69i.blogsky.com/

تو سال نود کمدمن خیلی بهم ریخته هست هم کتابام و هم لباسام.
جند بار مرتب کردم اما خوابگاه این چیزا سرش نمیشه فقط دو روز دوام میاره. دیگه پسریم عادت کردیم با شلوغی اتاق.

باشه ...

maryam جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:56 ب.ظ

چهکمد با حالی.خیلی سعی میکنم اینجوری باشم اما نمیشه

سلااااااااااااام
کسی که بتونه مامان ابی باشه پس دیگه کمد اینجوری ذاشتن که کاری نداره :-)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد