رادیو منا

آشتی با زمین

رادیو منا

آشتی با زمین

نظر خواهی

به نظر شما اینجا چی بنویسیم؟  

برای مبارزه با استفاده بی رویه کیسه های پلاستیکی و ماندن آن ها در طبیعت می توان از کیسه های پارچه ای استفاده کرد که یکبار مصرف نیستند و برای محیط زیست خطری ندارند.می توانیم موقع خرید آن را با خود ببریم و خریدهایمان را درون این کیسه بگذاریم تا پلاستیک وارد چرخه زندگیمان نشود. به نظر شما چه عبارت یا نوشته ای می تواند هم هدف این کیسه را مشخص کند هم افراد را تشویق کند که به جای کیسه پلاستیکی از این کیسه ها استفاده کنند؟    

   Please give us your ideas   

What to write on cloth bags to encourage people use them instead of plastic bags and reuse them? As you know plastic never goes back to nature

 

پ.ن: برای « س » 

وبلاگ من برای حل همه ی مشکلات دنیا ٬ سیر کردن شکم همه ی گرسنگان و التیام درد همه ی دردمندان و شفای همه ی بیماران و نجات همه در راه ماندگان نیست و ادعایی هم در این باره ندارد. فقط شاید ... شاید بتواند اندکی آگاهی افراد را نسبت به زمین و بحرانی که گریبانگیر همه نسل بشر و موجودات این کره ی خاکی می شود بالاببرد.  ربطی به قشر خاصی هم ندارد . شما اگر می خواهید برای کودکان گرسنه دوراهی ایسنی گامی بردارید یا وبلاگی بسازید مطمئن باشید این وبلاگ شما را حمایت می کند (ضمن اینکه لینک برنامه جهانی غذا وابسته به سازمان ملل را در لینک های رادیو منا ببینید)  

دغدغه شما ستودنی است.سپاس از شما

نظرات 37 + ارسال نظر
جغد بندری دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:11 ب.ظ http://joghd11.blogsky.com/

سبد سالم
سبد زمین پاک
از زمین حمایت کنیم
و ....


ممنون

ماهی بالی دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:49 ب.ظ http://abed.blogsky.com/

توشه
مهربانی
مادرم
زمین

آخی...

ماهی بالی دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:50 ب.ظ http://mahibali.blogsky.com/

البته تصویر می تواند تاثیر گذار تر باشد

حق با شماست ومی شود هر دو را با هم داشت.

لی دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:33 ب.ظ http://leee.us

لفظ سبز برای همچین مواردی که به حفظ محیط زیست کمک می کنه مناسبه . اگر چه بارها تکرار شده اما باز جواب میده .
کیسه سبز
green bag

ممنونم

Mojtaba دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:15 ب.ظ

Earth: “Mayday Mayday…!!!”
This is the emergency message when an aircraft is in trouble or a ship is gonna be sank the captain dispatches it !!

amazing

ak.blogsky.com دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:24 ب.ظ http://ak.blogsky.com

باربارا کروکر هنرمند معاصر که کارهایش اغلب با نوشته و تکست همراه است مجموعه کاری دارد. که اتفاقن یکی از انها درج عبارتی بر روی ساک های دستی خرید است (من خرید میکنم پس هستم ) که ارجاعی است به این جمله دکارت ( من می اندیشم پس هستم ). از انجاییکه یکی از رفتارهای این هنر (معاصر ) ارجاع و اقتباس به متون پیشین و معتبر است و باز از انجاییکه جامعه کنونی ما چندان با متون فلسفی انس ندارد و تنها متون معتبر شده متون منشعب سیاسی اند پیشنهاد من این عبارت است ؛ کیف خوب ( با تیتر درشت ) یکی از بهترین ابزارهای خرید بشری است.

سپاس از ایده و اطلاعات جالبی که در اختیار ما گذاشتید

مسعود دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:14 ب.ظ http://mmansouri.com

یک زمین و نه بیش.

فرشته مرگ دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:02 ب.ظ

میشه سریالیش کرد اول همین علامت سوال باشه بعد درختی که کیسه های زباله همجاشو گرفتن بعدم همان درخت که سرحال خودش کیسه پارچه ای دستشه گیج شدم هرچی بنویسید باید برا همه قابل فهم باشه چه باسواد چه بیسواد تاثیر بزاره بانظر ماهی بالی موافقم تصویر باشه بهتره

ممنون از نظرت

khatere سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:38 ق.ظ

beniv ba kisee omran ba to hargez

روح اله بلوچی سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:39 ق.ظ http://www.parparook.blogsky.com

کیسه همراه

پلاستیک نه!
...
من فکر میکنم انتخاب اسم های هر چه ساده تر میتونه تاثیر بیشتری داشته باشه
با تشکر از شما دوست عزیزم

با شما موافقم . کوتاه و تاثیر گذار
ممنون

رض سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:42 ق.ظ

1- من دوست طبیعت هستم
2- من پارچه ای هستم
3- من پلاستیکی نیستم
4- من با طبیعت هستم
5- یک قدم به سوی سلامتی

سپاس فراوان از شما

میمند سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:30 ق.ظ

دنیای بدون پلاستیک

خیلی فکر کردم نه؟
ولی اشکال از ما آدماست نه پلاستیک

ممنون

s.h سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:13 ق.ظ

بیایید با طبیعت آشتی کنیم...
یا عکس کره زمین با نوشته هایی از این قبیل:
زمین را دوست بداریم.
به فکر فردا باشیم.
پلاستیک دشمن منه D:
, .....

ممنونم

رضا سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:26 ب.ظ

عکس زمین با عکس درخت

رضااااااااااااااااااااااااااا درامز .... پرل.... ممنونم

لاتیدان سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:06 ب.ظ http://latidan2.blogsky.com/

مشکل این جاست که هوز بسیازی به مضرات محیط زیستی پلاستیک اشراف ندارند
حالا پلاستیک سالم وبهداشتی به جای خود در بازار تمام میوه ها وحتی گوشت را در پلاستیک های سیاه بازیافتی به مردم عرضه می کنند که مردم یا فکر میکنند چون سیاه رنگ است ومواد داخلش مشخص نیست پس آبرومندتره!! یا فکر می کنند که از مواد بازیافتی نیستند
وقتی مردم ما فرق پلاستیک سفید وپلاستیک سیاه بازیافتی را نمی دانند دیگر مضرات خود پلاستیک بماند!
آگاهی ابتدای تغییر است
باید مردم را آگاه کرد

حق با شماست .
این کیسه های خرید نوعی آگاهی دادن است. به نظر شما چه بنویسیم؟

بهشب سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:08 ب.ظ

روش بنویسید:حالا یک نفس عمیق بکشید
با بگراند درختی سبز

نفسسسسسسسسسس عمییییییییق

فرهاد چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:23 ق.ظ http://barbat-oud.blogfa.com

stop white pollution

Thoughtful

موسا چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:42 ق.ظ http://dirya.blogsky.com/

مرا به خانه ات ببر! ..

حمید چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:45 ق.ظ

Using Cloth Bag ≤ Increasing Nature's Life and Human Being's Life
Increasing Nature's Life x Human Being's Life ≈ Existing One More Generation
↔ It Depends on u if u want more people on earth or not!!!!!!!!!!!
← پس می نویسیم : کیسه پارچه ای بگیر ضرر نمی کنی!
همراه با شکلهای لازم و گویا

سلام حسینی پووووووووووووور. مرسییییییییییی

میثم چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:31 ب.ظ http://taaghormozgan.mihanblog.com/

اینجوری که کاخانه پلاستیک سازی برشکست میشه

آمیییییییییییین

خواننده خاموش وبلاگ تو! چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:45 ب.ظ

1
2
3
روشن می شویم:
دوست من زمین

باحال بود

سیاورشن پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:06 ق.ظ http://siavarshan.com

همین علامت سوالی که الان خودت گذاشتی هم بد نیست ها!

جدی؟

دربه (رهی) پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:33 ق.ظ http://derica.blogfa.com

جمله ی (سبز وپیر بشی زمین)

آمین

ماهی بالی پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:13 ق.ظ

با سلام خدمت مم زمین
سئوالی داشتم
آیا آدمی هم جزو محیط زیست به حساب می آید ؟
آیا لازم است برای حفظ جان و سلامتی آدمی اقدامی کرد؟

سلام بر مایی بالی
بله بله... انسان فرزند ناخلف زمین باعث همه ی این گرفتاری ها شده که بیشتر از همه خودش صدمه دیده چون زمین بالاخره خودشو نجات میده با یه عصر یخبندان میاد یا آتشفشان و بالاخره خودشو از این وضع نجات میده این نسل های بعدی ما هستند که قربانی میشن...
هییییییی چه بگم که دلم خونن

بی رنگ بی رنگ پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:14 ب.ظ http://boukeh.blogspot.com/

سبز بمان
همراه با لوگوی تیک سبز

خواهری شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:48 ب.ظ

وقتی برگشتی بت میگم
کاش بشه عکسایی که پلاستیک balaa sare mojoodate zende avordaro bezanim ,mellat deleshoon be rahm biad

مرسیییییییییییییییییییی خواهر

بهشب یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:54 ب.ظ

رادیو منا از این کامنت های بی نام و نشان زیاد دلگیر مشو.این ها سال هاست که هزار ادعا دارند اما خودشان پشت نام های قلابی مخفی می کنند.
از این کامنت ها زیاد برای من هم ارسال می شود گاهی هم هراه است با توهین اما من مدت هاست که می نویسم.حالا اگر کسانی خوششان نمی آید مشکل خودشان است.
شیوه من این است به این کامنت ها توجه نمی کنم و آنها را پاک می کنم.ممنون از تلاش هایت اگر چه بعضی ها نمی فهمند که تلاش های تو چقدر ارتباط مستقیم با مسئله گرسنگی و انرژی دارد.

ممنونم بهروز جان

راحیل دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:14 ق.ظ http://khodnevisha.blogsky.com

بییایید با زمین آشتی کنیم

زیباست. ممنونم

سروش دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:47 ق.ظ

سلام
میشه نوشت پلاستیک و روش یه خط مورب قرمز کشید زیرش هم بنویسیم زمینم راحت نفس بکش

سروش دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:55 ق.ظ

I am less harmful

interesting

فرهاد دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:49 ب.ظ http://barbat-oud.blogfa.com

شما دلمشغولی های خودت را بنویس و بدان که آگاهی رسانیت بی تاثیر نیست. همه مشکلات را که نمی شود از یک پنجره عنوان کرد.
بتهوون ابرمرد تاریخ موسیقی جهان همیشه می گفت: نیش پشه ای هرگز نمی تواند اسب دونده ای را از حرکت باز دارد.
ثابت قدم باش

ممنونم بربط از حمایت شما

kiyOOsk دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:46 ب.ظ http://kiyoosk.blogsky.com

سلام دا منا جان .
دوستانی که اومدن سربازی میدونن که سربازی ذهن . فکر و خلاقیتتو می گیره !
الان ذهنم کاملا خالیه و اسم مناسبی نمیاد تو ذهنم !
اما باید اسم یا واژه‌ای باشه که هر شخص و هر قشری بتونه اونو درک کنه و با یک نگاه منظورتو بدونه !!!!
از نظر من یه چیزی تو مایه‌های
من پلاستیک نیستم !
زمین پاک بدون پلاستیک !
پلاستیک دشمن زمین !
و ...

مرسی از تو که دست به کاری پاک می‌زنی !!!
و امیدوارم بتونیم مردم شهر و شاید کشورمون رو متقاعد کنیم که عمر زمین دست ماست !!!
در ضمن این پست . وبلاگ و نویسنده این وبلاگ ارزش اینو داشت که نگهبانی رو ول کنم و بیام کافی‌نت !!!
الانم باید برم سر نگهبانی . موفق و سلامت باشی !

سلام میلاد جاااااان چقدر خوشحالم کردی و ممنونم که به خاطر من و این وبلاگ که طراحیش حاصل کار خودت و نیکه سر زدی .
امیدوارم زودتر سربازیت تموم شه و کیوسک رو به روز کنی.

رضا کهوری سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:10 ق.ظ

سلام
نظرات خیلی خوبه. چند تا از خوباش رو به رای بگذارید یا از چندین نظر استفاده بشه رو هر کیسه ی چیزی.
کار جالبی هست. موفق باشی.

سلا م بر رضا کهوری
هدف از نظر خواهی همینه. ایده های متفاوت و جالب دوستان رو حتمن به رای هم میذاریم.

آرزو سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:09 ب.ظ

?

خسته نباشی

بنیامین جوادی جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:13 ب.ظ

Rescue bag

Good One Thanks

راحیل سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:27 ق.ظ http://khodnevisha.blogsky.com

اکسیژن

جالبه

منا شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:00 ب.ظ

پلاستیک دشمن لاکپشت ها
پلاستیک دشمن دلفین ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد