رادیو منا

آشتی با زمین

رادیو منا

آشتی با زمین

سیروس ۲ ( Syrus 2 )

شغل جدید سیروس  

 

سیروس سبز وبلاگمان را که یادتان هست؟ اگر نیست یک نگاهی به اینجا بیندازید . در سفری که به کرمان داشتم مثل همیشه به دیدنش رفتم سالم و سرحال بود و مغازه اسباب بازی فروشی باز کرده بود.شغل جدیدش را تبریک گفتم و سلام همه تان را به او رساندم. می شود گفت این کاسبی جدید در مقایسه با کفاشی٬ برایش چیزی شبیه بازنشستگی است . انرژی مثبت زیادی از او برایتان سوغات آورده ام که در نگاهش می توانید بگیرید. 

Remember our green Syrus? If not take a look here .In my recent trip to Kerman I went to see him as usual. He was fine and happy and had opened a toy store .I send your regards to him. His new job is kind of retirement for him when you compare it with shoemaking.I've brought his positive energy for you as a souvenir,you can take it in his eyes   

نظرات 2 + ارسال نظر
دریانورد یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:10 ق.ظ

فرهاد یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:43 ب.ظ http://barbat-oud.blogfa.com

با آرزوی سلامتی برای این مرد بزرگوار. موضوع تامل برانگیزی است حتمن با این اوضاع شغل کفاشی کفاف گذران زندگی او را نمی داده که یک عمر تجربه را کنار گذاشته و به این شغل رو آورده !
اگر همه چیز سر جایش بود اکنون سیروس مغازه تولید کفشش را گسترش داده بود و چندین شاگرد جوان در کنار او آموزش می دیدند تا در آینده راه او را ادامه دهند. در همین استان خودمان هم صنعت کارانی هستند که مجبورند برای گذراندن زندگی خود به مشاغل دیگری رو بیاورند.
بسیار دردناک است از یک عمر خاطره و تجربه دل کندن و در سنین باقیمانده عمر با قالبی دیگر زیستن.

سلام
من فکر می کنم دستان سیروس به دلیل سالخوردگی توانایی لازم برای کفاشی را نداشت اما مردمی که یک عمر سیروس را با پیشبند چرمین می دیدند حالا دلشان برای آن سیروس خیلی تنگ شده اما حق با شماست . او اگر حمایت می شد الان برای خودش باید یک کارگاه کفاشی داشت.... حیف که کسی قدر نمی داند...
اما نکته مثبتش این است که او همچنان سرحال و پرانرژی است و کار می کند بر عکس خیلی از جوان های پرتوان و بیکار و پرتوقع

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد