رادیو منا

آشتی با زمین

رادیو منا

آشتی با زمین

زباله های شهر

 

لینک خبر  

 

کاش این خبر کاملتر بود. مثلا اینکه  

- برای همه مناطق ساعت جمع آوری از 9 شب تا 6 صبح است؟ آیا  9 ساعت زمان زیادی برای بیرون ماندن زباله ها نیست؟ 

- با توجه به اینکه از سوی مقامات شهرداری مشکل عمده عدم توجه شهروندان به ساعت جمع آوری است سوال اینجاست که اگر همه شهروندان راس ساعت 9 زباله هایشان را بیرون بگذارندآیا تا ساعت 6 صبح زباله ها از گزند گربه ها و دوره گردها در امان اند؟ به نظر می رسد مشکل عمده کمبود ماشین های زباله بر شهری باشد.چراکه اگر اینطور نبود چرا باید 9 ساعت زمان صرف جمع آوری زباله ها شود؟  

- با همه این تفاسیر چرا صبح ساعت 7 که از منزل خارج می شویم هنوز زباله های شب قبل را در کوچه می بینیم؟ آیا شهرداری با ساعت قدیم کار می کند؟ 


آیا کسی اطلاعات بیشتری دارد؟

نظرات 2 + ارسال نظر
دوست سبز دوشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:44 ق.ظ

حالا اگه دوستان شهرداری در توجیح مسئله زباله این یکی به فکرشون نرسیده زحمتشو بنده براشون میکشم و یه مثال با کلاس از جنس توجیهات بالا براشون میارم.بادا که حالشو ببرن.آقا ناپل ایتالیا هم همینطوره و گه گداری زباله های ناپل تیتر اخبار میشه.الان ما تو این مسئله هم جهانی هستیم.چی فک کردین؟ایشالا تو چشم انداز هست که با استخدام شهردار خارجی(با قراردادهای فوق سری) اونا رو هم پشت سر بذاریم.اما چند سال پیش بنده دم درب خونه مون که سازمانیه یه کار تقریبا ابتکاری کردم که برای خونه های دیگه هم اجرا شد.اگه خواستین عکسشو میذارم.شاید ایده ای بشه برای کاهش عواقب این معضل.

سپاس.

داود سه‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:27 ب.ظ

با سلام
من وبلاگ شمارا همیشه نگاه می کنم وبلاگ خوبی است در خصوص زباله های شهر خدمت شما عرض کنم که بنده فکر می کنم علت بی نظمی در جمع آوری زباله ها خود شهر داری است تو محله ما به بهانه طرح فرسوده تعدادی از خانه های مردم را به صورت پراکنده خریداری نمود وآنها را تخریب کرد نه تنها بافت شهر بهتر نشد بلکه محیط بازی برای ریختن آشغال وتجمع معتادان در آن منطقه گردید اگر باور ندارید سری به محله آیت الله غفاری(محله شهناز قدیم )بزنید.آیابه این میگن مدیریت شهری ! واقعا متاسفام برای این گونه مدیریتها.

ممنون از اطلاع رسانی شما و اینکه خواننده وبلاگ هستید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد