رادیو منا

آشتی با زمین

رادیو منا

آشتی با زمین

نوروزتان دلخواه باد

نوروزتان دلخواه باد 


 تعطیلات نوروز برای من همیشه همراه بوده با لذت بردن از زمانی که مال خودم است. ساعت تعیین نمی کند کی از خواب بیدار شوی.می توانی ساعت ها در هوای ملس بهاری بنشینی پشت پنجره ای و کتاب بخوانی. وقت مال خودت است. هرچند مهمانی بازیهای احتمالی اش زیاد دلخواهم نیست. دیالوگ های تکراری . نه اینکه مردم گریز باشم نه، اما گاهی حس اش نیست. هرچند دیدار از کسانی که دوستشان داریم و نزدیکانمان حسابش  جداست.نوروز یکی از دلخوشی هایم خواندن مجله داستان همشهری است که ویژه سال نو از نیمه دوم اسفند به باجه های روزنامه فروشی آمده و امسال یک هدیه نوروزی ویژه دارد.  یک CD از داستان های منتخب با صدای نویسنده. فکرش را بکنید کسانی که مدتی است نوشته هایشان را می خوانید حالا خود برایتان قصه بگویند.من داستان " ته خیار" نوشته هوشنگ مرادی کرمانی را که با صدای خودشان با ته لهجه شیرینشان در CD ویژه نوروز برگزیده شده را به شما تقدیم می کنم. 


برایتان حالی خوش آرزو می کنم. 


پ.ن: راستی منظورم از تقدیم کردن آپلود کردن آن نبود، چرا که حقوق معنوی اجازه چنین کاری را به من نمی دهد. شما را به شنیدنش دعوت کردم :-) 

نظرات 7 + ارسال نظر
حامداحمدی دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:33 ق.ظ

سالی سبز برایت آرزو دارم, همراه با موفقیت وسلامتی

اُ دل خش :-)

احسان رضائی دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:38 ب.ظ http://www.goojegeno.blogsky.com/

مجله داستان بی نظیره . مجله داستان برای من مساویه با قطار ! چون همیشه توی قطار بودم که این مجله رو می خوندم . سال خوبی داشته باشین ...

چه جالب. منم توی یه سفر با دوستانم توی قطار با مجله داستان همراه بودم. نوبتی. هرکی یه صفحه می خوند.
سال نو مبارک :-)

دربه سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:00 ق.ظ

درود برشما
فرارسیدن سال ۹۲ (سال مار) به شما تبریک میگم امیدوارم که سالی سرشار ازسرسبزی وسلامتی
پیش رو داشته باشین

یه پست هم بزن که مارحیوون خوبیه وهمگی تصمیم بگیریم که دیگه مار و نکشیم . حیوونکیا گناه دارن

درود بر آقای دربه
نوروز شما هم مبارک
حتمن :-)

ادریس سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:12 ب.ظ http://abi-sourati.blogsky.com

ممنون از پیشنهادت.
سال نو مبارک...

خواهش می کنم
نوروز شما نیز هم

احسان ن سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:38 ب.ظ


تبریک سال نو
سپاس از پیشناهادتون

امیدوارم لذت ببرید از شنیدنش

سیدذبیح موسوی چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:52 ب.ظ http://kghar.blogsky.com

نوروز که میشه یاد گلهای نوروزی می افتم قبلنا توی باغهای میناب از خاک میزد بیرون ولی خب با این لگدایی که ادما به محیط زیست زدن چندین نوروزه که دیگه ندیدمشون. گلهای نوروزی که نمیان خاطرات نوروزی منم انگار دارن پاک میشن..

تغییرات اقلیمی احتمالن باعث شدن
امیدوارم امسال پر بارون باشیم

نازی پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:47 ب.ظ

سلام سال نو مبارک
دستتون درد نکنه از زحمتی که واسه حفظ محیط زیست میکشید.شعری رواز یکی ازشاعران کشورمون تقدیم میکنم .بد نیس که توی سایت استفاده بشه.خدا قوت

“هریک نهالی را بکاریم”
نشسته در افقهای نگاهم
شکوه پهنه زیبای جنگل
مشامم را هماره می نوازد
هوای پاک و روح افزای جنگل
**
درختان صف به صف در ابر و باران
بسوی آسمانها قد کشیده
به روی گیسوان سبز آنها
زلال ِ قطره ی شبنم چکیده
**
بهاران در حضور خرمِ خویش
تجلی می کند از تار و پودش
پس از باریدن باران همیشه
طراوت می تراود از وجودش!
**
درآواز قشنگ رود وباران
بیا تا مثل جنگل شاد باشیم
دل خود را برای جشن رویش
میان وسعت جنگل بپاشیم
**
زجنگل تازه بودن را نگیریم
بیا تا حرمتش را پاس داریم
برای وسعت این مخمل سبز
بیا هریک نهالی را بکاریم
شاعر:یدالله گودرزی(شهاب)

سلام دوست عزیز
سپاس از شعر زیبا و محبت شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد