رادیو منا

آشتی با زمین

رادیو منا

آشتی با زمین

سهم من چیست؟(My Share)

سهم من در روز زمین
My Share in earth day

 
منبع عکس
اینکه در سال بعضی روزها را به نام بعضی مناسبت ها نامگذاری می کنند تنها بهانه ایست برای یادآوری . روز زمین(22 آوریل) هر سال ساکنان زمین را به یاد رسالت انسان بودنشان می اندازد. که خیلی ها تا بحال به گوششان هم نرسیده که همچین روزی هست و مسئولیتی هم داریم در برابر نسل های بعدی و سایر ساکنین شناخته شده و ناشناس کره زیبایمان. من تصمیم دارم امسال برای این روز : 
۱- به یک مدرسه بروم و با بچه های یک کلاس درباره تاثیر زندگی مان بر کره زمین بگویم و اینکه به روش های ساده می توان از زمین محافظت کرد.
۲- قطرات آب را قدر بدانم و بیهوده مصرف نکنم.  
۳-مصرف انرژی برق را به کمترین حدش برسانم . 
4-برای خرید از کیسه پارچه ای استفاده کنم و پلاستیک نگیرم.  
 
شما چه تصمیمی دارید؟ اگر دوست داشتید با ما درمیان بگذارید.
 
Naming days in a year is just a reminder. Every year on April 22nd people around the world remember their responsibilities for next generation and other known or undiscovered species. Although many of us haven't even think of that for a second and never heard about it. For this day I have a plan to:
1-Go to a school and talk about simple ways to protect the earth for school children.
2- save every water drop 
3-save electricity.
4-Use cloth bag instead of getting plastic bag when I go shopping.
What's your plan? join us if you like!    

نظرات 5 + ارسال نظر
ادریس یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:32 ق.ظ http://abi-sourati.blogsky.com

چه ایده هایی... بزار فکر کنم...

سیدذبیح موسوی یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:07 ق.ظ http://kghar.blogsky.com

موزایک های حیاط خونمون و بکنیم چمن بکاریم با چند تا درخت توت و خوشه های انگور و پیچک و درخت انبه و...
بهشت انگار همین نزدیکی هاست

ممنون

مسعود دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:40 ق.ظ http://mmansouri.com

ممنون از این همه ایده های خوب! به نظرم ایده ی شماره 1، خیلی کارساز است. ما که از ترس پسرکِ خودمان جرات نداریم یک بطری در سطل زباله بیندازم و حتما باید آن را به بخش مربوط به بازیافت برسانیم!

پسرک شما باعث افتخار ماست :-)

میمند دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:26 ب.ظ

آفرین بر شما .عجب کار جالب و فوق العاده ای.شاد شدم

سپاس استاد

احسان ن شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:49 ق.ظ


سپاس. مثل همیشه خوب بود.

(بچه ک بودم فک می کردم چرا اب مصرفی ما برای همه کارامون یکیه؟! چ بخوایم بنوشیم, بخوایم ب درخت اب بدیم, ظرف بشوریم...)

ممنونم
متاسفانه همینطوره. برای همین باید خیلی مراقب بود. ولی میبینید که ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد