رادیو منا

آشتی با زمین

رادیو منا

آشتی با زمین

ماهی های توی آکواریوم(Aquarium fishe)

 

بیچاره ماهی های توی آکواریوم! اسیر تنبلی صاحبانشانند، که حال و حوصله طبیعت گردی ندارند ولی دلشان طبیعت می خواهد برای همین است که آن را از جا کنده و با خود به خانه شان می آورند... 

 Poor Aquarium fishes, They are trapped in a their owner's laziness . Lazy people that like nature but never go to it so they bring it home :-(

جاودانگی

جاودانگی.... 

 

 

 

من خودم را بر روی در و دیوار حک می کنم تا ابدی شوم! من همیشه و همه جا باید اعلام وجود کنم باید همه جا یک کپی از خودم paste کنم تا همه بدانند من وجود دارم . نوشتن بر روی در و دیوار هر بنا و حکاکی روی هر درختی و یادگاری نوشتن از خودم و دارو دسته و فک و فامیل و پلاک ماشین شهرم ،می خواهم بگویم من هستم و همیشگی ام.  

چندی است مدام در سفرم و شاهکار طبیعت را شاهدم. این تنگه زیبا در شمال بوچیر یکی از زیباترین جاهایی است که تابحال دیده ام و اینبار همه ی من های زغالی نوشته شده روی دیوارهای این تنگه بی نظیر را با آب چشمه خودش شسته ام. نمی دانم دوامش چقدر خواهد بود اما دست کم شاید... شاید من های دیگر با دیدن پاکی دیوارها به خود اجازه تجاوز به حریم آن را ندهند. چرا که مثل رد شدن از چراغ قرمز چهار راه دنباله رو ماشین اول بودن سهل و آسانتر است و گاهی اگر تنها باشیم و اولین، بیشتر حرمت نگه می داریم .  

پ.ن:  دیر بروز شدم چرا که در راه بوده و هستم. ممنون که هستید و می خوانید.